onsdag 28 augusti 2013

I'm still alive!

Vi hade mitt söta kusinbarn Leo på besök här i veckan,lillplutten föddes i v 31,nu är han 5 månader gammal och använder strl 62 i kläder,han är såååå liten ❤




Äntligen ska jag få komma iväg på lite skojsigheter,om 4 veckor åker jag och 4 toppentjejer på kryssning,vi ska ha sjuuuukt kul :-))
Och idag bokades biljetter till Dream Theater så 140222 blir det stockholm för mig och några DT-fans (kungen ska visst spela gitarr? :-P )
Har äntligen hittat en dag då tjejernas närmaste släkt kan komma och fira dom ❤ Senare samma dag ska vi åka till Skärplinge och ha middag ihop med släkten på min mammas sida så det kommer bli en toppendag det med ❤
Imorrn är vi lediga och ska gå till sjötorget och leka är det planerat men har en sömnig tös här brevid mig i soffan som är gnällig och lite täppt i näsan,"Tyura är kyld,gå doktorn",ha ha sötnosen :-)
Imorse när vi skulle gå till dagis sa hon:" NEJ,inte dagis,Tyura vill jobba!" Ha ha..
Såååå...får se hur morgondagen ser ut men nu har barnen hållt sig friska så länge så snälla älskade barn,hoppas ni fått ett lite starkare immunförsvar :-)

Vi har haft möte med hab (igår),vi fick mycket sagt och är överens om mycket så nu ska det bli lite förändring och så!
Nu ska jag strax leta reda på sängen,god natt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar